Gmz93 Kizlar 37 haftaligim bikac gundur hic yuruyemiyorum hemen vajinama agrilar giriyor su an bebegin basi asagida doktorum da normal dogumdan yana ben asiri korkuyorum surekli agliyorum psikolojim alt ust bir an once dogsun istiyorum hareket etmeyi hic birakmadim baska ne yapabilirim
Anakralice Gmz93 benimde aynı bu şekilde yürürken düşecek gibi hissediyorum geceleri bazen ağrı ile uyanıyorum
Gmz93 Anakralice doktor yuruyus yap diyor ama vajina agrisi cok zorluyor nasi olucak bilmiyorum yarin kontrolum var bakalim ne dicek