Sevgimm09 Ben 3 aylık hamileyim doktorum korona aşısı olabilirsin dedi. Normal şartlarda 4 ay sonra olun diyolar 3 aylıkken aşı olan var mı? Doktor bişe olmaz diyor
[silindi] Sevgimm09 ben 14. Haftada oldum bir cesaret ile. Şuan bir sıkıntı yok 2 gün kolum ağrıdı sadece o kadar. Yattiginiz yöne göre vurulucaginiz kolunuzu ayarlamayı unutmayın
daisydeniz Sevgimm09 Merhaba Ben de doktorumun önerisiyle 13.hafta da oldum.Doktorum 3 ay doldu hemen ol dedi.
Selin12- Sevgimm09 ben iki doz biontech aşısı oldum ikinci dozu olduktan bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim şuan bebeğim 21 haftalık oldu gayet sağlıklı bir sıkıntım olmadı sadece 3 gün kolum ağrıdı ve birazda başım ağrıdı okadar
[silindi] Sevgimm09 Biontec oldum şuan bir yan etkisi yok doğum süreci ve öncesinden korktum eşimin çalıştığı yerde vaka sayıları artınca bir cesaret oldum bende
gmzdtp Dozu olduğumda hamile olduğumu bilmiyordum🤗 Doktorum birşey olmaz merak etme dedi sonrasında👍🏻 Zaten 1 gün kol ağrım oldu, 1 gün de uyku sersemliği yaptı ama hamilelikle ilgiliymiş demek ki dedik👍🏻