Minou benım suyum bitmişti ve sancım vardı acılmam hıc yoktu oyuzden sezaryen kararı verıldı ve apartopar ameliyata alındım ve inanılöaz korkuyodum cnku herkes cok zor oldugunu soyluyodu. Sırasıyla damar yolu acıldı ve serum takıldı sakinledtırıcı ve tansıyon düşmrmrsı ıcın sonrasında amelıyat haneye alındım belden uyusmalı oldu 4 5 kez denedıler igneyı ama hıc acımadı uyustuktan sonra sonda takıldı. Ve amrlıa başladılar kesınlıkle hıcbısey hıssetmıyosunuz panik olcak bı durım yok yanı.cok kısa 2 3 dk sonra bebegınıze kavusuyosunuz zaten o an tamam dıosunuz bukadar. Ve ilk yürüyüş bn hıc zorlanmadım azıcık bı yanma hissi olustu okadar ilk seferde hemşire yardımcınoldu ve sonrasnda hep tek kalktm gayet hızlı hareket edebılıyodum 2.gün agrılar tamamen azalıo kendınoze guvenın. Insan saglıkla gecer dogumunuz