Uyumsuzzz 35.haftalarda İdrar yollarımda enfeksıyon cıkmıştı bugün kan tahlili verdim 39.haftadayım doktor herşey normal dedi enfeksiyon görmedi fakat idrar tahlili vermedim sadece kan verdim. Kanda bunu görebilir mi?
Minikpandam1 Uyumsuzzz idrar yollarına bakmak gerekiyor kandaki de kana bakıyorlar. İdrar yollarında enfeksiyon olup olmadığını sizde anlayanilirsinz