Biraz iç gıcıklayıcı bir işlem ama 3 sn sürüyor.Önce ağızdan sonra burundan alıyorlar ağız neyse de ağızdan alınan ıslak şeyi burna sokunca hafif yanma ve hapşırma isteği oluyor.Tek kötü yanı bu ama doğum ağrısının sezeryan sonu ağrının yanında hiç bir şey 😕