Sevgili Anneler Merhaba ,
15.nci haftaya girdik , göbeğim bi tık şişmeye başladı belki yediklerimi sindiremediğim belkide artık bebiş belli olmaya başladı bilemiyorum ama çatlak kremi yada yağı kullanmaya başlayayım diyorum . Siz ne zaman başladınız ve tavsiye ettiğiniz krem , yağ yada bunu kullandım memnun kaldım dediğimiz birşey var mıdır ? 🌸 ☺️