Omay0707 Adete 7 gün kala bu ay 2 kez yumurtlama gördüm değerlendirdim 3.mü olucak ne anlama geliyor 🙄 beyaz süt gibi akıntım var yumurtlama akıntısı değil https://resimyukle.io/r/byhKAnnGM9
Momtheangel Cnm baya koyu yumurtlaman olmuş evet 12 sinde mi adet günün bnm de çok akıntım var koyu kıvamlıı
Omay0707 Momtheangel ben bu ay 13.ve 17.gün yumurtlama gördüm 2 kex😊 bu da yumurtlamaysa 3.kex olucak
Omay0707 cnn34 birgebenin günlügğ de öyle dedi bi kaç. Gün daha koyu olursa kan ver diyr İnşallah vardırr❤️❤️
FatmaB58 İlk yumurtlama tarihinin üstünden ne kadar geçti canım 3.kez yumurtlama olmaz çünkü , yada polikistik over felan değilsin demi onlarda ovulasyon testleri yanıltıcı olabiliyor bazen
Omay0707 Ayserose1001 bryaz skıntı gögüs ve kasık ağrısı var şuanda 🤲🤲 inşallah hamilelik belirtileridir
Sevlll Omay0707 rabbim gönlünüze göre versin inşallah benimde 15 Ekim bat inşallah hakkımızda hayırlısı olsun