TugceAkpolat 36 Haftalık Hamileyim ve karnım çok aşırı derecede kaşınmaya başladı ve dayanamıyorum resmen , Nasıl başa çıktınız ? 🥺🥺
Aysel0707 TugceAkpolat senın gene karnın benım yuzum harıc ayak altıma kadar kucuk sıvılce oldu bır haftadr gecmedı acıle gıttım bakmadılar ozele gıttım kremle hap yazdı yenı bugun ıyyım
Iscn TugceAkpolat çatlayacağı için kaşınıyordur muhtemelen krem veya yağ sürersen rahatlatıcaktır bende işe yaradı yanı
TugceAkpolat Iscn Çok sürüyorum sürekli nemli tutmaya çalışıyorum ama fayda etmiyor , hangi krem yağ kullanıyorsunuz ?
Iscn TugceAkpolat normal nemlendirici badm yağı fln kullandım ama işe yaradı mı ? Tabikş hayır😂 çatlıcak olan çatliyor benim karnım son ayda çatladı bıraz ama bacagım komple çatlak ve az değil harita gibi🤷🏻♀️ Annelik bu 😁
TugceAkpolat Iscn Karnım benim şuan harita gibi , ve halen daha devam ediyor sanırım 🤦🏻♀️ Üst kısımlar karnımın çok kaşınmaya başladı sanırım yırtılcak , Bende bio oil kullandım büyük şişe ama nafile 🤦🏻♀️
Iscn TugceAkpolat yapcak bsy yok ya her şekilde çatlıyor zaten 36 ya gelmişsın çok bşy kalmamiş 😇 hayırlı doğumların olsun inşallah