zynpada Ley-24 kızım olsaydı kesin adını zeynep ada koyacaktım. Zeynep ismini çok severim, asla modası geçmeyen isimlerden ve etrafımda zeynep olarak ne kadar tanıdığım varsa hepsi dört dörtlük insanlar :) ada yı da anne milletin adına bak bir de benimkine daha eskisini bulamadın mı derse diye ekleyecektik ama hayaller hayatlar oldu 😂
dlrglnc Ley-24 Kızım olsaydı adı başka seçenek olmadan Aden olacaktı 🌸 ama bizim oğlumuz olacakmış 🙈 Eliz - Elçin - Derin - Elvin - İklim’de hoşuma giden aklıma kazınan isimlerdendi beşki bi seçenek olur sağlıkla gelsin minik civciv 🐣 😊
Mom6272 kızım olursa Masal koyucam insallah🎈 Melinda da bana çok hoş geliyo (benim güzel kızım demek anlamı)
Ley-24 Mom6272 kiz kardeşimin adı öykü kiziminda adı masal olsun çok isterdim ama hala teyze kırgınlığı yaratmamak için tercih edemiyorum malesef😊
Hayalllllll Ley-24 Lina Umay defne şirin ada su Ceylin Ecrin naz Zeliha ayperii İrem Hira Alya nilda ayliz
Ozgeselin- Bebeğimi öğrendiğimde kız hissetmiştim ve melodi,şifa,atike,bergüzar,Umay bu isimler bana çok yakın gelmişti
Beliz100 Ley-24 zeynep koymak isterdim koyamam ama nisa bilge defne mihra gülce ahsen bunlar seçenekler arasında
seval08 Ley-24 kızım olsaydı adını melek koyacaktim ama inci de güzel isim Melekli veya incili konsept ile anlamlı oluyor isimler 😊