Mom726272 Ayseacibuca benim en son 14 haftalıkken lekelenme olmuştu nedeni bulunmadı kanama alanı filan da yoktu progestan kullandım düzeldi 22 haftalık diyosun normal değil kuzum ya bana doktorum rengi ne olursa olsun normal değil demişti
Mrsdettr Ayseacibuca gittim düşük riskim olduğunu söyledi ama iyi ki gittim ilaç tedavisine başladım çok şükür iyileştim şu anda 35+6 günlük hamileyim darısı başına inşallah 🤲💞
Ayseacibuca Mrsdettr maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 yarın sabah doktoruma randevu aldım , dün detaylı ultrason için başka hastaneye gitmiştim çocuğu baya sıkıştırdılar karnıma bastırdılar filan ondan olmuş olabilir mi
Nemusto Ayseacibuca bastırmadan kaynaklı değildir banada yaptılar aynısını.Sizin haftanızda lekelenme bende de olmuştu kendimi yormuşum sonra doktor yat demişti evde progestan fitil vs vermişti mutlaka gidin gebelikte hiç bi lekelenme normal sayılmaz
Mrsdettr Ayseacibuca Sağol canım amin inşallah sende öyle 🤲💞 Dilerim güzel haberler alırsın ve inşallah hiçbir sıkıntı yoktur 🤲valla ondan olduğunu sanmıyorum canım ağır bir iş falan mı yaptın ya da ne bileyim yolculuk falan çünkü durduk yere kanama olmaz. Ben kendimi baya bi yorduğum için kanamam oldu ilaçlarla düzeldi derken erken doğum riskim oldu yani anlayacağın başıma gelmeyen kalmadı neyse inşallah hepimiz sağlıklı kolay doğum geçiririz 💞🥰🤲
Ayseacibuca Nemusto sabah en erken randevuyu aldım 🥺 peki kaç gün dinlendiniz ben çalışıyorum da izin vs sıkıntı oluyor , ev ile iş yeri arası baya uzak kendimi yordum galiba haklısınız
Nemusto Ayseacibuca valla bir haftadan fazla tuvalet dısında kaldırmadı.Şuan 32+3 üm hala yatıyorum bu seferde erken dogum riskinden napalım gebelik böyle sürprizli bi süreç içiniz rahat olsun 🙏🏻
Ayseacibuca Nemusto 😢 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almamızı nasip etsin çok zorlu bir süreç dikkat edin 🙏🏻
Ayseacibuca Mom726272 şimdi doktordan çıktım idrarda iltihaplanma olduğundan dolayı olmuş olabilir çok şükür düşük riski yokmuş antibiyotik verdi 🙏🏻
Mom726272 Ayseacibuca ha yani idrar yolundan gelen Bi enfeksiyon olabilir çok geçmiş olsun idrar yolu enfeksiyonu da yaşadım kaç çeşit antibiyotik kullandım doğum yapalı 19 gün oldu çok şükür rahatım geçti sanki seninde düzelir inşallah bol su içmeyi ihmal etme 😊
Glzadedrmaz 11 haftalıkken bnde de lekelenmm olmuştu. Rahim ağzı enfeksiyonun da kaynakli olduğu söylendi. 5 gün dr yatış yaptı, daha sonra taburcu oldum. Şuan progeston fitil felan kullanıyorum.
Ayseacibuca Glzadedrmaz bana da fitil ve antibiyotik verdi , şuan kaç haftalıksınız dikkat edin sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum 🙏🏻
Ayseacibuca Mom726272 çok şükür zoru atlatmışsınız ☺️ İnşallah benim de geçer su içmeye dikkat edeceğim teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻