asude456 kızlar açlık şekerinizi sabah uyanır uyanmazmı ölçüyorsunuz yoksa kahvaltıdan hemen öncemi ben sabah uyanır uyanmaz ölçünce 120 fln çıkıyor 1 saat falan bekleyince 95 fln oluyor hangisi doğru
Minoo01 asude456 kahvaltıya 1 saat kala ölçüyorum. Ona göre yapıyorum kahvaltımı. 🤔🤷🏻♀️ Ama kalkar kalkmaz ölçünce de sonuç düşük. Gece yemem yok çünkü. Yasak.
asude456 Minoo01 canım bende 6 da yemeği kesiyorum , gece ölçüyorum 100 çıkıyor sabah uyanıyorum 110 120 çıkıyor anlam veremedım uykuda yükseliyor resmen
Minoo01 asude456 tuhaf 🤔 bilemedim. Diyete tam uyuyor musunuz dicem ama yemeği kesip gece ölçünce öyle çıkıyormul.