lutfiyeozkan 13 haftalık bebeğimi kaybettim. Kese düzgün değildi şekli bozuktu genetik hastalık olabilir dedi doktor ve gelişimi 3-4 hafta geriden geliyordu. Kalp atışı vardı bekleyelim belki mucize olur düzelir kesesi ama zaten %80 hasta olan bebekleri vücut kabul etmiyor dedi. Doktorun dediği gibi kalbi durdu. vucüt bi şekilde ya düşük ya kalp durması olarak istemiyor bebeği.