lonelymommy Merhaba devlet Hastanesi’nde epidural tercih edilebiliyor mu, doktor mu karar veriyor, bir de estetik dikiş yapıyorlar mı bilgisi olan var mı
Denizmila21 lonelymommy epidural için özelde ekstra para istiyorlar . Devlette yapılacağını hiç sanmıyorum
lonelymommy Denizmila21 hadi ya benim ilk doğumum olacak,hiç bilgi sahibi degilim ağrı esigimde çok düşük eşim kendince devlette doktor ayarlamış hiç içime sinmiyor,en azından özelde dayanamadigin noktada epidural yapıyorlar diye duymuştum
Kuzucukmoms balbocegim27 yakınınızda epidural normal doğum yapan oldumu nerden duyum aldınız bende çok istiyorum ama yapmazlar diye düşünüyorum
balbocegim27 Kuzucukmoms gebe okulunda söylemişler di yanlış hatirlamiyorsam yakın zaman da da kesin olarak deneyimlerim
lonelymommy Kelebekkannesi Peki devlette hiç ücret ödenmiyor mu ki,isteğe bağlı epidural ödemesi de olur belki
Kelebekkannesi lonelymommy epidural devlette olsa hepımz devlette yapardık dıye düşünüyorum 😃 özele ne dıye pra verelım para derken doğum parası yani sadece epıdural için vermek nerde hem doguma hem epıdurale pra vermek nerde
GamzeBaz lonelymommy bursa sehir hastanesinde epidural yani prenses doğum yok özel bir istek bu özelde yplr denıldı