Naazli üniversite hastanesi tıbbı genetikten randevu aldım gittim doktorum yönlendirdi dedm ve 3 düşüğümün oldugunu pıhtılasma testi yaptrmak istediğimi söyledim o yönlendiriyor kan veriyosun 20 gun sonra cıkıyo sonuc aynı zamanla eşimle brlkte kan verdk genetik testede bakıldı kromozom bozuklugu varmı diye (3 düşük de diye doktorum demişti yoksa bakmıyolar dedi ciddende sormuslardı kaç dusuk diye yalan söylemek zorunda kaldık Allah affetsin)