poyrazinannesi3547 ben ozmn 1 litre su içiyordum 🤦♀️ bide acayip yeşil akıntım oluyordu hem idrarda hem akıntı olarak çok oluyodu suyu 2 litreye çıkardım bazen 2 buçuk bazen 3 te içiyordum suyun faydası oldu bence ama şimdide beyaz akıntılarım oluyor doğum yaklaştığı için bol su iç tatlım