Medid06 arzueskx ben sadece 1kere aciline gittim bende pişman oldum ablam orda doğum yaptı 5sene önce o zamanlar da kötüydü başhekimi tanıdığımız için güzel hizmet almıştık ama kadro değişmiş şimdi daha beter
Annesininbitanesi1 arzueskx ben gidiyordum rezillik resmen bebeğimde böbrek genişlemesi varmış onu bile söylemediler dogru düzgün ne muayeneme ne bişey nefret ettim o hastaneden
arzueskx Bugün ikili test için gittim bana yarına randevu verdi napıcam. Özelde de ücretli dedi eryaman hastanesini aradım. 300 lira dedi