37+3 bugün doktor plesantanın yaşlanmaya başladığını kireçlenme olduğunu söyledi bu hafta sadece 50 gr almış şuan toplam 2500 kilosu ben yememe çok dikkat ettim ceviz kaşar peyniri süt her gün meyvemi yedim ama yeter ki kiloyu aldıramadım bebeğime 1 ay önce covit geçirmiştim o dönem sanırım geriledi şuan 1 hafta geriden geliyor bu haftadan sonra kilo alır mı az da olsa şuan suyu iyi dedi bu durumu yaşayanlar varsa doğumun erken olmasına sebep olur mu bide sanırım bana çekmiş bebeğim bende zayıf doğmuşum 2800 doğmuşum