58Vildan Kızlar merhaba ben devlete gidiyorum kontrole 34+3 te gittiğimde doktorum kilosunun 2200 gr. oldugunu sancılarımın yalancı doğum sancısı oldugunu söyledi. Akşama tansiyon yüksekliğinden acile gittim ve orada ki doktor kilosunun 2800 gr. sancılarımın doğum sancısı oldugunu ve kanala inmediği için ve 70i bulan sancılarımı pek hissetmediğim için ağrın artarsa gel dedi eşimle kafamız çok karıştı hangisine inanacağımızı şaşırdık özel hastaneye gidelim bi dedik önerebileceğiniz uygun fiyatlı bir özel hastane var mı? uzun oldu kusura bakmayın
Mineszn 58Vildan afiyet hastanesi var ben oraya gidiyorum memnunum doğumuda orda yapıcam muayne ücretide 67tl
elifsahincakmak 58Vildan he benim ablam ümraniye sondurakta atlas hastanesi var bütün doğumlarını orda yaptı memnun kaldı ama fiyatları hakkında bi bilgim yok
58Vildan Sevimrabia canım doğumu özelde istemiyorum ben sadece 1 kerelik muayene olup bide onlar ne diycek diye merak ediyorum
yasminyasmin 58Vildan ben öğretmen olduğum için 71 tl muayene ücreti 16 Tl nst ücreti aldılar. Telefon ile bilgi alabilirsiniz