gazetecianne Kızlar ev işlerini nasıl yapıyorsunuz? Ben çok ağırlaştım çok zorlanıyorum sancım giriyor eşimde çok yoruluyor ondan da isteyemiyorum kendim yapmaya çalışıyorum. Neler yapıyorsunuz gün içerisinde risksiz?
Haticeey gazetecianne Canım bende 32 haftalık hamileyim ikiz değiliz ama bende artık ağırlaştım zorlanmaya başladım işlerimi az az kendim yapmaya çalışıyorum eşim kuaför sabah gidiyor akşama geliyor oda çok yoruluyor ama yapamayacağım iş olursa gelince yapıyor tabi
Pelin-1 gazetecianne bulasik yikiyorum azsa evi toparliyorum cok ayakta kalmicak sekilde de utu gerisini eşim yapiyor doktorum ev isine kisitlama getirdigi icin
balbocegim27 gazetecianne benim ki tek gebelik ama biz temizlik yaptık detaylı 2 cm açılmam oldu 36. Haftadayim seninki ikiz daha risklisin rahim ağzı uzunluğu da sınırda 25 mm dedin bence çok ta yorma kendini
gazetecianne Pelin-1 benim doktorumda aksi gibi hiçbişey demiyor ya… dün rahim ağzına baktırdım acilden ağrım var diye 25 mm çıktı senin nasıldı canım
Pelin-1 gazetecianne dikkat etmeni tavsiye ederim yorma kendini benim 30mm ken doktorum is yapmayacksin dedi diger hafta bakti 31mm di hafif işleri yapabilirsin dedi en son 30.haftada bakmişti haftaya 33+4te kontrolum var o zaman tekrar bakar heralde
Pelin-1 gazetecianne canim zaten tek gebekikte bile 28.haftadan sonra rahim agzi yavasca kisalmaya basliyor doguma hazirlanmak icin e biz ikiz olunca agirliktan dolayi kisalma hizli veya cok olabiliyor ve uzayip kisalablir de doguma kadar gorecegiz suan 32+1im mesela ama 35-36hafta gibi dusunmemiz gerek
Pelin-1 gazetecianne ben cok iyimser dusunmuşum o zaman😅 banada gecen sancim oldugunda demisti doktorum suan tek gebelik olsan dogumu baslatirdik yapardin dedi bebeklerin toplam kilosu 3000gramdi o zaman rabbim guc kuvvet versin bize 🤲🤲
gazetecianne balbocegim27 yok kuzu yormuyorum zaten yorumladığım halde fazla incelmiş gibime geldi 😣 yorsam kim bilir neler olcaktı
Prenseslerinannesii Ben de 32. Haftadayım ikiz 🧿🥰annem yapıyor benim genelde işleri yanımda kalmaya başladı