Kızlar son adet tarihi 6 Eylül, 5 gün sürdü, 14 Eylül yumurtlama oldu, 3 Ekim de bat oldu ama iki gün sürdü normal adet gibi rengi koyu kahverengi ama parlak kırmızı değil di baya da yoğun oldu, şimdi normal adetse niye 2 gün sürdü? Ve yerlesme kanamasıysa test yapsam belli olur mu?