Merhaba arkadaslar.. 38+5 haftalik gebeyim. 7 aya kadar ozelde muayene olup daha sonrasinda devlete gectim maddi sebeplerden ötürü, bebegimde de bi sıkıntı olmadigi icin rahatca devletten ilerliyorum.. bugün dr hanim ultrasondan sonra hersey yolunda dedikten sonra,az kalmis zamanin dedi kan idrar ve usg istedi.. kan ve idrar persembe cikicak ama usg deki dr da hersey yolunda suyun,sivin,boyu kilosu dedi. Doguma hazirmisin çünkü bebek hazir dedi yerine iyice yerleşmiş dedi..benim sizlere sorum ise ,tahminen yani hersey yolundayken neden kan ve idrar testi istedi iste onu anlamadim.. dr a da sormak hic aklima gelmedi..varmidir basina boyle bi durum gelen
..