Ylzz00
Ylzz00 benimde kafası büyük dedi sınıra yakınmış şuan egerki bir kaç ml daha büyük olursa normal dogum olmaz dedi sınırı varmış, ayrıca bebek kanala da girmedi henüz yanda duruyor bakalım nolcak , 38+2 yim … normal dogurmak istedikçe hep bişi çıkıyor