Selam kızlar,
Bugün doktor kontrolüm vardı. Adet tarihime göre 18+1 ultrasana göre 18+5 olan bebeğimin cinsiyetini hala öğrenemedim. Önceki haftalarda da bir tahminde bulunan doktor olmadı. Bugün gittiğim doktor kilodan dolayı cinsiyetini göremedim dedi. 96 kiloyum. Kilolu olupta cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz? 3.gebeliğim bu arada 😊