Eda_6 Merhaba tatlı anneler🥰 bebişlerinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız acaba? benim ilk hamileliğim ve 19+4 haftalığız daha hissedemiyorum 🥰 sabırsızlanıyorum
3bebekannesiii Eda_6 3. Gebeligim 12. Haftadan itibaren hissetmeye başladım şuan 31+4 olduk bir dakika yerinde duramiyo
Zeysezer Eda_6 16nın başında minik pıtpıtlarla başladı git gide arttı şimdi tekme yumruk 22+3 dışardan da görünüyor bazen 😊
Esse2019 Aslında 18haftadan beri minik minik bir şeyler hissediyordum baloncuk patlaması gibi amaa kesin olarak 20+4 de çok güzel bir süpriz yaptı kuzum bana 😍ard arda sürekli hareket etti emin oldum❤️