Gizem2312 Gecelik sizin için daha büyük kolaylık olur. Sezaryen sonrası kontrole geldiklerinde ve sonda açısından rahat etmek istiyorsanız gecelik öneririm. Gazınızı çıkarırsanız 1 gece kalıp ertesi gün taburcu olursunuz. Onun içinde kayısı kompostosu alın yanınıza. Nescafeden ziyade bitter çikolata tüketebilirsiniz. Ben nescafe içme gereği duymamıştım, çikolata yeterli oldu. Depend kurtarıcınız olacak 🤗 Birde en önemli tavsiyem ilk ayağa kalkacağınız zaman uyuşukluğun tamamen geçtiğinden emin olup öyle ayağa kalkmanız ve direkt olarak karşıya bakmanız. İlk başta minik bi sızı hissediliyor dikişlerde ama yürüdükçe o sızı hafifletir geçiyor. Sonrasında da her saat başı kalkıp yürüyün, birde bol bol su sıvı tüketin 🌸 Ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsınız 🤗🥰