Arsesari Kizlar ocak sonu bebegim dogacak insallah yenidogan tulum takim falan yaklasik kac tane almak gerekir 3 aylik alsam buyuk gelir yenidogani 3 ayliga kadar giyebiliyor mu
bahtnurr1 Arsesari 3 aylıklar çuval gibi oluyor diyo herkes ben yinede 4 takım 4 tulum yenidoğan aldım aynı şekilde de 3 aylık aldım canım. İlk zaman kaka kusma derken çok üst değişiyormuş
Ozlem2904 Bende 5 takim yeni dogan aldim 5li. 6 7 tane zibin. 5 parcada 3lu 3 6ay arasi var. Bende Aralik sonu dogurucam nasipse, kisin kurutmasi zor olur diye bu sekilde aldim. Kusmasiydi bez tasmasiydi derken yetmez bile gibi geliyo
Arsesari 4 yasinda bir kizim var o hem yaz bebgiydi hem de hic birsey bilmiyor gibj hissediyorum kendimi🤗 zibinlara bakiyorum zibinlar incecik .kislik kalin tulum alsam diyorum ya evler sıcak olursa diye vazgeciyorum.birde astronot tarzi tulum almak gerekir mi gerci heryere araba kullaniyoruz ama
mrs_elisah Arsesari acelem vardı az önce doğru düzgün yazamadım. Benim kızım 2345 gram doğdu. Yenidoğan bir kaç parça vardı ve hemen küçüldüler. 0-3 aydan bolca alabilirsiniz. Özellikle çıtçıtlı body çok büyük ihtiyaç.
Arsesari mrs_elisah ilk bebwgim benim de 2450 gr di o yuzden hep prematüre kiyafetleri giydi anca oburleri baya buyuk oldu o biraz sasirtti beni dediginiz gibi 5 6 tane yeni dogan alip 0 3 ay alinabilir