Tugceliko19-19 S-e3506 kese bazen geç görünedebilir fakat beta hcg düştüyse pozitif bi şey demem doğru olmaz bence başka dr ye bi görün
S-e3506 Tugceliko19-19 yok kendi doktorum çok bilindik bilgili bir doktor kızımdada ona gittim ve zaten başka bir hastanede beta düşmüştü polikinlige gittim daha da düştüğünü öğrendim
Snnx emelsena bana dediği tel şey düşük oluşmadan engellemek düşük riski yok ama biz en başından engellemek için kullanıcaz dedi
Ayse254 Snnx ben de risk yokken kullanmaya başladım 5. Haftamdı daha kese bile görünmemişti ama iyiki kullanmışım ona rağmen düşük tehlikesi geçirdim 13. Haftamı doldurucam nasipse hala kullanıyorum tedbir amaçlı 🤗
Babybella Snnx Evet benimde düşük riskim yoktu ama garanti için veriyorlar. Fazla progestan almanın vücuda bı zararı yok ama eksik olmasınin var malesef. Fazla olsun eksik olmasın mantığıyla bakıyorlar.
balbebek412 Snnx hic bir tehlikeniz yoksa neden kullandirmak istedi anlamadim. Baska doktora da gidin isterseniz. Ben kullandim, sabah aksam birer adet vajinadan fitil olarak. Bazen cozulmus sekilde geri cikiyor korkmayin normal 🤗
Snnx balbebek412 evet dün ilk defa kullandım tuhaf oldum sabah kalp atışını duyayım zaten doktorumu değiştireceğim 🌸
B-Y94 Snnx ben kullanıyorm 100 mg canım düşük tehlikem var ondn hala içiyorum 10 +4 haftalık hamileyşm Allah hepimizi kolaylık verisn bebeişleri sağ salim kucağımıza almayı nasip et Allahın 💜
Snnx B-Y94 amin canım inşallah benim daha 4+3 falan keseyi gördük çok şükür ama kalp atışı için haftaya gidicem rabbim herkese nasip etsin 🤲
Snnx nur_bekir rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kolayca geçsin inşallah bizede bol dua edersiniz 🤲🤲❤️