Merhaba kızlar gebelikte kansızlık sorunu yaşayanlar var mı 35 haftalık oldum kan ilaçları yan etki yaptı ve 200 tl verip toz halinde kan ilacı aldım 1 AY kullandım hala kansızım. Sizin de böyle bir sorununuz var mı neler yaptınız yada yapıyorsunuz. Ben ne yaptıysam sürekli kansızım. Doğuma az kaldı ne yapacam bilmiyorum 🙅♀️🤦♀️