Sancıların başladığında rahat açılabileceği bi kaba koyucaksın canım otu. Rivayete göre ot açıldıkça seninde açılman ilerlicek. Doğum bittikten sonrada hemen sudan çıkarmak lazım bunu unutmayın. Doğum başlamasından bitene kadar suda kalıp açılması lazım. Şifa getirsin 🙏🏻