Merhabalarr💕 10+4 günlük hamileyim son 3-4 gündür alt karnımın biraz çıkmaya başladığını hissediyorum ve aşırı şişkinlik hissediyorum, alt karnıma dokunduğumda çok fazla sertlik var oturup kalktığımda yada çalışırken sandalyede doğrulduğumda alt karnımda dolu dolu birşeyler var gibi hissediyorum bu haftaya kadar karnımsa hamileliğe dair hiç bir his yoktu ama şimdi alt karnım çok doluymuş gibi geliyor aynı durumu yaşayan varmı şişkinlikten dolayı mı acaba, yani en ufak bi baskı olsa karnıma korkuyorum 🙈