Bulutbebek Bebeğim 33 haftalık olması gerekirken ultrasonda 30 haftalık çıktı yatış verdiler Ankara Zübeyde hanıma ama yatış yapmadım bilgisi olan var mı ne gibi sorunla karşılaşırım
Saremelek Bulutbebek belki plesanta yaşlanması yaşıyorsun ve bebek yeterli beslenemiyordur geçen arkadaşım 37 haftalık sadece 1500kg bebek doğurdu çok şükür yaşıyo plesanta yaşlanmasından . Size hiçbirşey demedimi doktor sebebi bu o yüzden yatırıyoruz diye
FulYasin01 Bulutbebek Doktorların dediğini dinlemeyeceksek neden gidiyoruz doktora , Allah korusun birşey olsa vicdanın nasıl rahat edecek , bence gidip yatış yap burda hiç birimiz doktor kadar bilgiye sahip değiliz sonuçta.
Hamilebayan Bulutbebek bende zübeyde hanıma gidiyorum canım . Benimde 33 haftalık. Geriden mi geliyor nedenmiş acaba . İnşallah düzelir canım sıkma canını ama neden yatış istedi ne yapacaklarmış .
Bulutbebek Saremelek yok canım demedi sadece direk yatış dedi 3 hafta geriden geliyor dedi zaten doktor paso hastalara bağırıyordu bi sus diye bana da bağırdı
tutu11 Bulutbebek o hastanede bir dunya doktor var. Gidip baska herhangi bir doktora numara alip görüşün derim. En azindan aklinizda takılı kalmasin.
Bulutbebek Saremelek bugün özele gidicem bakalım ne diyecek bana ne şeker yükleme testi ne yapılması gereken testler hiç biri yapılmadı bi ikili Test yapıldı sonra da amniosent ez yaptılar başka bşey yok
Bulutbebek tutu11 riskli gebeliğe gttm canım kaç doktora gittim ondan öncesinde de Zübeyde hanıma gittim