mrs_elisah Bende kaç gündür dışarı çıkmamama rağmen yarın sabah erkenden kalkıp gideceğim yani yapabileceğim başka bir şey yok mecburen. Yani siz düşüncenize göre haklısınız,hanımefendide kendine göre haklıdır şöyle bir düşününce bu dünyada herkes bi yerlerde bir şansı varsa kullanmıyor mu ? Mesela bazıları annesini gönderiyor bazıları babasını kardeşini ne bileyim herkes farklı durumda,Yani bence bu konuda tartışmak gereksiz kimse kimseyi üzmesin 🌸