cbciseda Merhaba forumun doğum yapmış taze ve tecrübeli anneleri, hamile olanlara alışveriş için önerdiğiniz şeyler var mı ? Mutlaka şunu al hayat kurtarıcı dediğiniz parçalar varsa biz hamilelere ön fikir olur 🌸
Symazturk cbciseda depend kesinlikle , ardından göğüs ucu (bebeğime göğsümü ancak öyle tutturdum birkaç gün sonra kullanmayı bıraktım) bebek için de iç zıbın çok gerekli oluyor. Kolay doğumlar diliyorum 🥰
Minnakkkk cbciseda depent cok ihtiyacınız olacak. Bir de reflü yatagı cok iyi oluyor her yere tasıyorum onunla. 52 gunluk taze anne 35 aylık tecrübeli iki cocuk anasıyım 😀 aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz cunku birden aklıma gelmedi
mrs_elisah Symazturk bence göğüs ucu herkes için gerekli olmayabilir ihtiyaca göre alınabilir eczanelerde var zaten. bende gerekli olmadı mesela.
begonvilko Symazturk canım depend tam olarak neden lazım oluyor, tuvalete gidemiyor muyuz? Bilmediğimden soruyorum.
Minnosanne06 mrs_elisah benim gittiğim hastane depend istemedi. Enfeksiyon riskiniz olur biz gazlı bez utuleyip veriyoruz hem de gelen kanama miktarını görmemiz gerekiyor dedi
mrs_elisah cbciseda ben e bebekten baby plus anakucağı aldım 200 TL şuan fiyatı. Sadece onu kullandım. Babynest bence gereksiz. Onu yere koyamazsın soğuk alır. Koltukta da en fazla 3 ay kullanacaksın sonra hareketleniyorlar. Bence anakucağı yeterli doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 8 aylık hala onun içinde uyuyor
Burcu4135 cbciseda bizde cok ise yaradı iyi ki almısım genelde salondayız ve bebegim sürekli babynestte yatıyor yatagına bile onunla yatırıyorum. İyi ki almısım dedigim seylerden biri. Birde benim icin iyi ki dedigim göğüs pompası oldu. Belki sizde gereksiz olabilir. Benim bebegim 2 kg dogdu ememedi sagıp veriyorum sürekli. Depend muhakkak almalısın. Lohusalıgımın 15.gününe kadar kanamam sürdü ve o güne kadar depend kullandım 5 paket gitti. Birde 0.3 kıyafet coj almayın diyorlar ama alın cok cabuk kirleniyor kıyafetleri bazen günde 2 3 kıyafet degistiriyoruz.
Superimm cbciseda eğer evinizde tek beşik kullanacaksanız alabilirsiniz hani beşiği odadan odaya götürmek zor olur eee yeni doğmuş bebek direk koltuk üzerine brakilmaz falan diye
pikachuu Minnakkkk merhaba reflu yatagi bende aldim. Dogum zamani hastaneye onu goturecek miyim? Yani ordaki besige sigar mi bilemedim?
Alka Minnakkkk ilk doğduğunda gerçekten 2 3 saatte bir emzirdiniz mi 🙄😂 Yengemi hatırlıyorum. Abartıyor Du sanırım. Uyanana kadar emzirmiyordu. İsterse 10 saat uyursun. 😂 😂
havvatolga Minnakkkk reflu yatagini reflu oluncami aldiniz yoksa olmadigi halde mi bende almak istiyorum korkyrm kusup bogulur bisey olur diye
Oykuaygun cbciseda Sezeryan oldum. Depend çok kullanışlı iyi ki almışım dedim yararını say say bitiremem 😅 1 Paket almıştım yetmedi 2.paketide aldım. Göğüs ucu kremi hayat kurtardı resmen göğüslerim yara oldu onunla çabucak atlattım.
Tubiikkoo Oykuaygun peki kızlar depend te kaç kiloyla kaç beden aldınız 8 aylık hamileyim 75 kiloyum hangi beden alacağımı bilemedim kalıbı geniş mi dar mı hiç görmedim çünki e paketide açma şansımız olmayınca kaldım öyle
Gizmom Oykuaygun depend yarayo terletip acıtmıyor mu acaba bende aldım daha kullanmadım ama kullanamam belki diye 1 paket almıştım en büyüğünden
Symazturk honeyland ben doğumhaneye verilecekleri bir keseye koymuştum iç zıbın hastane çıkışı bez vardı içinde , hem hemşireye vermek için hem de normalde de giydirmek için bana çok lazım olmuştu , şimdi de kıyafetlerinin altından giydiriyorum 💞
cbciseda mrs_elisah insan işin içine girmeyince ne kullanışlı ne değil bilemiyor şuan hepsini almak istiyorum 😂
Symazturk Happybsrn göğüs uçlarıma bebeğim uyuduğunda tahinin üstte kalan sadece yağ kısmından çok az sürüyorum hiç yara olmadı hafif çatlaklar vardı tahin yağı ile geçti 😇
mrs_elisah Göğüs ucu yaraları çin kesinlikle ayca çekirdeği çok iyi geliyor. Ayva çekirdeğini çok azcık 1 2 çay kaşığı suda bekletiyorsunuz ertesi gün jel haline geliyor. Onu srün çok iyi geliyor. @Happybsrn
honeyland Symazturk iç zıbını göbeği düşene kadar kullanılıyor diyorlar doğru mu peki siz öyle mi kullandınız ? bende hemşireye verileceklere iç zıbın koydum ama yanına birde normal cıtcıtlı zıbın koymama gerek var mı bilemedim
Chucky9 Symazturk peki bişey soracağım size. İç zıbın giydirdiğimiz zaman normal kolsuz zıbına da gerek oluyor mu. Yani ikisi birden mi giydiriliyor dış zıbının altına
cbciseda Symazturk aa çok ilginç piyasada çok göğüs ucu kremi var böyle doğal içeriklerin işe yaraması daha iyi 👌
Rumeysa_123 Symazturk kesinlikle bende yazcaktım ama siz yazmışsınız benim hamileliğimde kuruma çatlama yara oldu büyüdükleri için heralde tahinin yağını 2 defa sürdüm geçti çok şükür rahatım.