Valla sormayın gebe arkadaşlarla konuşayım danışayım diyorum saçmalıyolar iyice mesela detaylıya girdim ben geçenlerde yok ben girmicem ,sen niye giriyosun, bebekte ya bişey çıkarsa, tüm hamileliğimi zehir edemem diyolar daha neler neler…. Yani önlemi almak taraftarıyım ben de sadece kafamda soru işareti kalsın istemedim bebeğe zarar gelmemesi için iyiliği için yapıyoruz bunları ama ne kadar okusalar da hala cahil insanlar yüzünden kafamız karışıyor