Alwayshope Gokce91 ben doğum yaptığım günden itibaren kullandım iki göğsüme de koydum her emzirme sonrası kaldı öyle dışarıdan belli oluyor ama hiç umrumda olmadı bebeğim 2.5 aylık cok şükür hiç yara olmadı göğsüm. Sadece uyurken ve misafir geldiğinde çıkarıyordum kapakları