Anne74 doktorumun verdiği antibiyotiği kullanmıştım bir de tek kullanımlık toz içecek ama antibiyotiğin ismini hatırlamıyorum
gebeliğin son zamanlarına doğru sürekli enfeksiyon çıkıyor ve çoğu kişide aynı durumdan şikayetçi tek kurtulma yolu doğummuş sanırım şuan 2 haftada bir kontrole gidiyorum ve enfeksiyon sürekli çıkıyor tek kullanımlık toz içecekten veriyor doktorum