Nazmila1978 Regl ilk kez iki gün sürdü göğüs ağrısı bel ağrısı da eşlik etti, önceki bat 6 Eylül dü, şimdiki 3 Ekim 3 gün önde geldi sizce neden böyle oldu varmı başına gelen?
Tugbaysma Nazmila1978 benim başı gelmişti umutlandirmak istemem ama ben diğer ay hamile olduğumu öğrendim annemde üste görmüşsün rahim o ay bebek arıyor demişti ama tabi bilemem hormonal da olabilir