Bsrtncsoy snmhsnn cok fazla bulanti ve kusma yaşadım.24. haftada kusma bitti ama sabah bulantilari hala devam ediyor.Ayni zamanda ağır bi iş temposuyla çalıştım.Bu yüzden kilo verdim.Ama gebelik diyetisyenleri varmış dengeli beslenme programi veriyorlarmis.İstersen öyle birşeye başvur.Eger bende kilo alsaydim kesin basvuracakdim
ikincifindik Oğluma 76 ile hamile kalmıştım 82 ile doğuma gittim 3 gün sonra tartışmıştım 70 ti. şimdi inşallah yine 76 ile hamile kaldım. Tiroidim 4 lere çıkmış. Vücudum şişmiş 79 olmuşum. 7+0 🤷🏻♀️
Hemeha Zubidubii ben oglumda 82 ile hamile kaldim 90 ile dogum yapdim yine 90 ile hamile kaldim hayirlisi artik napcaksam
Zubidubii Aysun1981 Ben de 16.hAftadayim 3 kg almisim bana da cok gibi geldi ama 2. Gebeligim 75le hamile Kaldim cok sisiyorum galiba karnim da cok cabuk cikti 2.gEbelik oldugu icin mi acaba ?