Zeyneptzgn 37 haftalık hamişler ben çok fazla halsizim hiç bişey yapmak istemiyorum devamlı uzanıp uyumak istiyorum siz nasılsınız ?
MucizemE Zeyneptzgn bende herşeyi yapmak istiyorum ama bir bel ağrısı var ayağa kalkarken bile zorluyor yatarak dinlenerek yapıyorum keşke belim ağrımasa da yapsam 🙏🏾 37+5 olduk bizde
Elfdrnncm Zeyneptzgn bende de baya bi enerji var. Ama ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum ne de gezebiliyorum. Agirlastikca agrilarda artiyor. Mide yanmasi da ayri tabi😑
Eminetekin Zeyneptzgn bende öyleydim şimdi demir ve kan ilaçları kullanıyorum tam mevsimi üzüm suları içiyorum halsizliğim kalmadı bi kaç gündür çok iyim👍🏻 Vücudunuz dirençsiz kalmış olabilir dikkat edin
Zeynpaysimannesi Zeyneptzgn bende de aynı 35 haftalık olduk , yerimden kalkasım yok sürekli uyuyasım var zaten yürüyüşe falan çıktığım da da 10 dk içinde bel ağrısı kasıl ağrısı vuruyor , hayırlısı ile bi doğsunlarda bizde bebişlerde rahat etsin ☺️
Gmz93 Bende is yapmak istiyorum nolur nolmaz evim temiz olsun her an bebek gelebilir diye ama belim ve vajinama giren agrilar sayesinden bisey yapamiyorum oturup agliyorum bir an once dogsa diyorum 😩
ulker2017 Bende ayni durumdayim,hep uyku modundayim ama bacagimin,bel ve bobrek agrilarindan uyuyamiyorumda😶