Merhaba arkadaşlar 8 hafta 5 günlük gebeyim. Bugün hiç bir hamilelik belirtisi olmadan uyandım yani bulantı yok sık idrara çıkmak yok kasık ağrım yok göğüs hassasiyeti yok iştah yok. Düşük tehlikesi vardı ve progesteron kullanıyorum. Hiç kanamam olmadı ama biranda belirtilerin kaybolması normal midir