ikra_41 birde benim doktorum 16 dan önce cinsiyet hakkinda hiç bişey söylemedi. Ben kendim tahminde bulunmustum 13 üncü haftamda sanki erkek gbi duruyo diye. Simdiden bişey diyemem yanilma payı yüksek oluyor demişti doktorum. 16-17 arasında erkek olduğunu öğrendik. 26 dayım şu an her hangi bir değişme yok. 4 boyutlu ultrasona bakan doktorda erkek dedi