haticeYKR canım her gebede plesanta ömrü var zaten. 32.haftadan sonra yavaş yavaş yaşlanmaya başlıyor. Bebeği daha az beslemeye başlıyor. Yiyip içtiklerinle artık düzelmez sanıyorum. Yakın takibe alır doktorunuz sadece. Hafta hafta hatta gün gün gelişimine bakar. Baktı gelişmiyor artık, doğuma alır.