papatyasever34 Kizlar yeni turşu kurdum yaptığım turşu suyu öyle lezzetli geldiki kendimi durduramadım bi kaç kaşık ictim zararı olur mu acaba
bahtnurr1 papatyasever34 yok yaa zararı olmaz ama ödem yapabilir sadece fazla içince ben acayip şişmiştim be 10 gün de zor indim 😂
bahtnurr1 Askiletotomsu kız deme öyle 😂 daha 13-15 haftalıkken şiştim terlik bile girmedi ayağıma ataklarım tavanda oturdum bildiğin. Valla onu gördükten sonra kararında yiyorsun emin ol normal şişme değil bu turşu şişmesi 😂