Gamzekr Ikinci gebeliğim ilkinde yaşamadığım şeyleri yaşıyorum kasıklarımda ağrı var çok şiddetli değil ama korkuyorum yinede 3 haftaligiz normal mi bu ağrılar doktora gidemedim henüz çok doluymuş kendo doktorum…
Mrv1007 Gamzekr bende de ilk haftalarda sanki regl olacakmış gibi kasık ağrıları cok oldu doktorum normal olduğunu söyledi. Zaten mide bulantıları başlayınca öyle perişan oldum ki o ağrılı günlere şükreder hale geldim 😂
Zeynepgl Gamzekr Bende de aynı durum oldu 3cü 4cü haftada canım hala da devam ediyor doktoruma gittiğimizde önemsemedi bile üstünde durmadı çok normal dedi rahim genişliyor kanama olmadığı sürece hiç önemli değil dedi rahat ol yani ☺️☺️