ikiprensesannesii Kizlar 2 gundur ara ara karnim cok sertlesyo birde karnim da aci hissedyorum ozellikle geceleri saga sola donerken karnim cok aciyo 30+5 haftalgz sebebi ne olabilir
Yagmur00 ikiprensesannesii kasılmalar oluyo canım normal bnde de oluyor hemde gobegime toplanıyor top gibi bisey oluyo aonra gecıyor
Gamzeee__ ikiprensesannesii Normalmis canim 30+1 bizde dün kontrol vardi İlk gebeliğim benim doktoruma söyledim normal dedi
ikiprensesannesii Yagmur00 benimde oyle ama karnimin acimasi cok farkli bicak saplanir gbi oluyor bebek hareketlerinde bir sorun yok ama insan endiseleniyor
ikiprensesannesii Gamzeee__ canim doktor normal dedi magnezyuma devam et bol sivi tuket sol tarfina yat surekli dedi hber vereyim dedim🤭