Kızlar 25+2 günlük hamileyim 20 lik dişim ve azı dişim de çürüdü birden ve hergun çok ağrı yapıyor ağrı kesici de kullanmıyorum ağrıdan uyuya kalıyorum yada dişimi fircalayinca geçiyor bu ayın 7 sinde doktor kontrolum var doktoruma soylesem acaba dişçiye gitsem cekerler mı ya