Momm52 Bizimde alt kat boş olduğu için evi kışın ısıtamıyoruz ankara da yaşıyorum komşularımdan çok yakmama rağmen onların alt üst dolu olunca sıcacık oluyo evleri bizde bu yıl bebek gelicek çözüm aradık sıcak hava üflemeli ısıtıcalara karar verdik hem yorumlar çok iyi hemde uygun fiyatlı komşumda vardı aldım denedim çok beğendim hemde minik her yere sığıyor tavsiye ederim 🌸