BrsnAy27 Merhabalar kızlar bir sorum olacak. Benim bebis son adetime göre 9+2 günlük. En son ki ultrason ölçümune göre ise 10 haftalık. Ben şimdi neye göre hesap yapcam hangisi doğru 🤷♀️
iremgrgn BrsnAy27 bir dahaki kontrolde yine bir hafta önden giderse onu baz alın. Ultrasonda gelişimine göre belirlendiği için doğum da ona göre hesaplanıyor. Benimki de her kontrolde bir hafta geriden devam ediyor.
zynpada BrsnAy27 adet tarihine göre yap canım. Ultrasonda bir bakarsın önde gelmiş, bir bakarsın geç kalmış
Alka BrsnAy27 bi doktorun yazdığı kitapta okudum canım. Adet tarihine göre hesapla sen. 10 gün kayabilirmiş. 10 gün az ya da 10 gün çok çıkması normalmiş ultrasonda. Cihaz farkından ya da doktor deneyimine bağlı yazıyordu.
BrsnAy27 Denizyildizii evet farklı çıktığını duymuştum hafta salı kontrol var bakalım yine 5 gün önde mi çıkacak farklı mı çıkacak
BrsnAy27 iremgrgn anladım canım teşekkür ederim bende öyle biliyorum ama kafam karıştı neye göre hesap yapcam diye haftaya gttgimde bakalım ne çıkacak
marbling10 BrsnAy27 sizin gebelik sürenizi son adet tarihiniz belirler, ultrasondaki ölçüm ise bebeğin gelişimini gösterir. Bebeğin büyük ya da küçük olması sizin gebelik haftanızı etkilemez.