srte Hanımlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sezeryandan sonra normal doğum yapanlar anlatabilir mi yaşadıkları süreci?
Denizyildizii srte İki yerdede kesik olmuş olacak bu sefer. Hem vajinada hem karında. Bu sebeple sıcak bakmıyorum.