Foodengineer 32 . Haftada alınıyor . Ben de pazartesi çalışabilir raporu alacağım çalıştığım kadarı doğum sonrasına devredecek _bus
Ozzseda 32.haftanda izin hakkın oluyor çalışmak istersen eğer doktoruna söylüyorsun çalışabilir raporu alıyorsun istediğin zaman tekrardan raporu çalışamaz olarak alabiliyorsun ben şahsen çalışabilir aldım bu hafta çünkü gayet iyiyim evde yatmaktansa. 😊